Asystentka Zarządu


Asystentka Zarządu

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu, spełniających wymagania osób zarządzających firmą. Asystentka Zarządu powinna posiadać umiejętności organizacyjne , strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm Asystentka Zarządu jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy. Praca na stanowisku asystentki wiąże się przede wszystkim ze wspieraniem pracy całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego też ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, co również jest przedmiotem szkolenia.

– Cechy Profesjonalnej Asystentki
– Dbałość o wizerunek firmy
– Wybrane techniki efektywnego zarządzania czasem i podnoszenia efektywności osobistej
– Asertywność i komunikacja wewnętrzna elementem budowania wizerunku
– Spotkania i narady służbowe i posiedzenia Zarządu
– Nowoczesne zarządzanie dokumentacją firmy. Obieg dokumentów
– Archiwizacja dokumentów
– Savoir- vivre i wizerunek osobisty w biznesie